Cute things your Betta does? - Page 18 - Betta Fish and Betta Fish Care
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #171 of 253 (permalink) Old 11-25-2011, 06:19 PM Thread Starter
Member
 
ManInBlack2010's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Indiana
Posts: 292
@BlakbirdxGyarados your avi made me laugh so hard, ROFL

Schutzhund
Bite-Find-Obey


"Just don't tell 'em I've gone crazy, that I'm still strung out over you..."
ManInBlack2010 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #172 of 253 (permalink) Old 11-25-2011, 08:12 PM
Member
 
Sena Hansler's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: CANADA
Posts: 11,197
"whee did you come from?!" hahahaha..... omg that is definitely true. Maine magically poofed to Spartan's side of the tank (I swear the divider was 3 inches higher than the water! and was stuck in place!) Spartan was basically like that, and Maine was all "grrr I'm pretty!!!"

Breed for the breed, not for the money; the words any REAL breeder would understand.

You must know nothing in order to know all, for all is nothing and nothing is for all.
Sena Hansler is offline  
post #173 of 253 (permalink) Old 11-25-2011, 09:22 PM
Member
 
erinandares's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Kentucky
Posts: 274
I knowww! I wanna know what magic she has in her body that allows her to jump to such extreme heights... >.> Spiridion didn't even make her stop eating the food. He just watched. And Harmonia was like "OM NOM NO-" .... "Where am I?"

I love that "Grrr I'm pretty". Lol! Bettas do seem kinda stuck up about their prettiness sometimes, don't they? :3

Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid. - Albert Einstein
erinandares is offline  
post #174 of 253 (permalink) Old 11-25-2011, 09:32 PM
Member
 
Sena Hansler's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: CANADA
Posts: 11,197
Quote:
Originally Posted by erinandares View Post
I knowww! I wanna know what magic she has in her body that allows her to jump to such extreme heights... >.> Spiridion didn't even make her stop eating the food. He just watched. And Harmonia was like "OM NOM NO-" .... "Where am I?"

I love that "Grrr I'm pretty". Lol! Bettas do seem kinda stuck up about their prettiness sometimes, don't they? :3

trust me - when I spawned him he was more intent on fighting his reflection and showing her how pretty he was. xD

Breed for the breed, not for the money; the words any REAL breeder would understand.

You must know nothing in order to know all, for all is nothing and nothing is for all.
Sena Hansler is offline  
post #175 of 253 (permalink) Old 11-26-2011, 12:41 AM
New Member
 
zepherina's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: tampa florida
Posts: 56
oh my gosh! i LOVE this thread! cause i try talking to my cousin but she dosent care! haha.

my boy beetlejuice will swim into my hand when i put it in his tank, and then when i take it out he'll come to the front of the tank and.

flare! then swim swim swim, flare! swim swim flare!

im like, what. are. you. doing! lmao!!

but when i come in my room hes always at the front of his tank looking at me, and if hes not there and i put my face to the glass he just about puts his to the glass!! eeeekkkk!!! its so CUTE!!!

i just put some lil neons in his tank, and hes still trying to figure out what they are! he tries chasing them but they are way to fast for him, their like little rockets!

but hes always showing off his fins, and before i moved him into his 2.5g tank he just had a 1.5g bowl and one night before i went to bed i said "make a bubblenest! lol" and i woke up to the biggest bubblenest ever O_O!!!! HE CAN UNDERSTAND ME! ahhh!!!!


but my girls, penelope will come to the glass with delilah and alexstrasza but when i come up she darts to the back of the tank, while the other two will just float there and stare at me like "well, were waiting, feed us"

my boy betta, beetlejuice.
and my girls, penelope and alexstrasza.


and the other animals.
lulu and tofu, the rats, rip tofu <3
lovey and geisha: cats, rip lovey<3
zepherina is offline  
post #176 of 253 (permalink) Old 11-26-2011, 10:07 AM
Member
 
Sena Hansler's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: CANADA
Posts: 11,197
lol! I love it when bettas are willing to sit in your hand when you put your hand in there xD I love how Spartan does that...

I also found that Nemphis was interested in a small fast fishy in his tank... -chase chase chase- ooo what's that? -wanders off- >< darn A.D.D fish

Breed for the breed, not for the money; the words any REAL breeder would understand.

You must know nothing in order to know all, for all is nothing and nothing is for all.
Sena Hansler is offline  
post #177 of 253 (permalink) Old 11-26-2011, 12:35 PM
New Member
 
zepherina's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: tampa florida
Posts: 56
Quote:
Originally Posted by Sena Hansler View Post
lol! I love it when bettas are willing to sit in your hand when you put your hand in there xD I love how Spartan does that...

I also found that Nemphis was interested in a small fast fishy in his tank... -chase chase chase- ooo what's that? -wanders off- >< darn A.D.D fish


haha yea, thats what my boy does. sooooo funny.

my boy betta, beetlejuice.
and my girls, penelope and alexstrasza.


and the other animals.
lulu and tofu, the rats, rip tofu <3
lovey and geisha: cats, rip lovey<3
zepherina is offline  
post #178 of 253 (permalink) Old 11-26-2011, 08:50 PM
Member
 
Sena Hansler's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: CANADA
Posts: 11,197
makes it worse when I had DIGGERS!!! x.x it was cute but sooo bad lol. Those ones ended up with bare bottom tanks because they'd dig under the rocks...

Breed for the breed, not for the money; the words any REAL breeder would understand.

You must know nothing in order to know all, for all is nothing and nothing is for all.
Sena Hansler is offline  
post #179 of 253 (permalink) Old 11-26-2011, 11:54 PM
Member
 
BlakbirdxGyarados's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Currently based in NJ
Posts: 927
Quote:
Originally Posted by ManInBlack2010 View Post
@BlakbirdxGyarados your avi made me laugh so hard, ROFL
Heheh, glad I got a laugh out of it. xD
Most of my avatars include random phrases that first pop into my head as I look at the picture. Poor SR-71 got Willow's song stuck to his, lol.

BlakbirdxGyarados is offline  
post #180 of 253 (permalink) Old 11-27-2011, 01:17 PM Thread Starter
Member
 
ManInBlack2010's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Indiana
Posts: 292
Quote:
Originally Posted by BlakbirdxGyarados View Post
Heheh, glad I got a laugh out of it. xD
Most of my avatars include random phrases that first pop into my head as I look at the picture. Poor SR-71 got Willow's song stuck to his, lol.
hey it fits the picture, lol

Schutzhund
Bite-Find-Obey


"Just don't tell 'em I've gone crazy, that I'm still strung out over you..."
ManInBlack2010 is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Betta Fish and Betta Fish Care forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Cute or funny things our fine finned friends do! HayrideHaunter Betta Chat 78 10-04-2015 12:16 PM
Cute betta art! frogipoi Betta Art 4 07-09-2011 09:53 AM
Cute Or Fun Things Your Fish Do! :D bloo97 Betta Chat 52 04-25-2011 01:37 AM

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome