Face behind the name! - Page 173 - Betta Fish and Betta Fish Care
Like Tree16Likes
 
LinkBack Thread Tools
post #1721 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:15 PM
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Elk Grove, California
Posts: 10,782
Never played it, heard about it.

Haha, don't worry about it. :) With luck, telemarketers will be a thing of the past soon anyway. There are more effective ways to pester people now. :P Bet you'd make a cool pilot though.
Sakura8 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #1722 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:23 PM
Member
 
ifish's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Montreal QC
Posts: 639
Very. I love planes. My father's friend has a small plane at his country house in NY(I think it was NY) and I went up in it with him.

By the way, have you ever posted a picture of yourself. Sakura?

Back with more signature!
ifish is offline  
post #1723 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:30 PM
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Elk Grove, California
Posts: 10,782
Yup, somewhere. It's probably about 40 pages back by now, haha. Hang on. Here I am. I hate my pic taken. >.<
Me Yukata.jpg
MeCropped_edited-1.jpg
Haha, my parents are both totally Caucasian though, 'cause I was adopted from Korea when I was 8 months old.
FamilyNick.jpg
My brother, my dad. Then my brother's musical/creative partner and my mom and me.
Sakura8 is offline  
post #1724 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:32 PM
Member
 
ifish's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Montreal QC
Posts: 639
Oh nice! Is that a kimono?

Back with more signature!
ifish is offline  
post #1725 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:35 PM
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Elk Grove, California
Posts: 10,782
Yeah, it's a summer kimono, a yukata. Easier to put on than an actual kimono.
Sakura8 is offline  
post #1726 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:37 PM
Member
 
ifish's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Montreal QC
Posts: 639
Oh cool. I wore a Kimono once(Have one. Doesn't fit me anymore) I really want to Visit Japan and Korea. But they're expensive trips. Haha.

Back with more signature!
ifish is offline  
post #1727 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:39 PM
Member
 
doggyhog's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: In the middle of no where (PA)
Posts: 5,072
Most recent picture of me. I actually made my hair look nice that day. LOL

"Whoever said fish were low maintenance obviously never owned fish"
doggyhog is offline  
post #1728 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:40 PM
Member
 
Join Date: May 2011
Location: Elk Grove, California
Posts: 10,782
Your hair does look awesome, Em. I love that one curl hanging down. I love your smile, it's so friendly and happy. :)

1fish, cool! You should post a pic of you in it. I want to go to Japan someday but oddly enough, I don't really care if I visit Korea right now. Strange, huh? But yeah, expensive and long plane trips. o.O
Sakura8 is offline  
post #1729 of 2510 (permalink) Old 02-12-2012, 10:41 PM
Member
 
ifish's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Montreal QC
Posts: 639
You look nice, Doggyhog :3

Also, I totally remember you from this community when I first joined. Long time no speak.

Sakura: Sadly, I don have any pictures :(

Back with more signature!
ifish is offline  
post #1730 of 2510 (permalink) Old 02-13-2012, 10:18 AM
Member
 
chrissylee13's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Jamestown, New York
Posts: 393
here's some recent pictures of me!

one of me and my female mouse Emmy Lou.
another of me holding Prada, a rescued albino Burmese python (this was taken at my best friends bridal shower btw haha).
and just a picture of me. lol.
Attached Images
File Type: jpg emmy and mee.jpg (29.2 KB, 223 views)
File Type: jpg prada2.jpg (65.0 KB, 224 views)
File Type: jpg mee2.jpg (29.1 KB, 223 views)

The Boys:
Frosty Love HM, Kilian VT, Lenny Combtail, Tye CT, Stiletto CT


Sorority:
Jackie, Aurora, Pebbles, Sapphira, Mya, Cherry, Sharkie


Rest in peace, to those I'll forever miss, swimming under the Rainbow Bridge ~ Curly, Cupid, Ryuu, Ren
chrissylee13 is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Betta Fish and Betta Fish Care forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome