The Apple Thread - Page 13 - Betta Fish and Betta Fish Care
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #121 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 07:57 AM Thread Starter
Member
 
Neil D's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Hiding from The Mods
Posts: 2,315
Morning guys...

My iPhone alarm woke me up this morning...the only time I want to throw it at a brick wall. (no case)....

But on the upside, I came downstairs and my MacBook Pro was already on and waiting for me! Lol it would only take 30s to start up any who...and 4 to shut down...^_^

uh....wait...isn't this a betta forum? O.o

-Neil
Neil D is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #122 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 09:09 AM
Member
 
Leeniex's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: CT
Posts: 1,073
Bought my first iPhone a few weeks ago. Don't know how I lived this long without it. Siri is so helpful, lol.
Leeniex is offline  
post #123 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 09:27 AM
Member
 
Rosso1011's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Virginia
Posts: 563
Neil, I have to agree with you on boot/shut down times. It doesn't take very long to boot and takes even less time to shut down. One of my classes allows laptops, so for my laptop to boot in less than a min, is awesome. Quick shut down times mean I can pack up and leave quicker, lol.
Rosso1011 is offline  
post #124 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 10:18 AM
New Member
 
NflLover101's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow :)
Posts: 31
I got my FIRST apple product at the end of aug this year.
It's an ipod touch 4th generation 8 gbs(well it's only 6.4 after iOS 5 updates).
And I LOVE it !
I love apps, music(importing my music from cds is great), camera's good for me.

NflLover101 is offline  
post #125 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 10:46 AM
Member
 
Tikibirds's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Shangdong, China
Posts: 3,819
I have one of the original Ipod shuffles, does that count??

I want an Itouch

https://scontent-a-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1396036_10151774258717861_1754587068_n.jpg

Tikibirds is offline  
post #126 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 01:18 PM
Member
 
BeautifulBetta's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: BC
Posts: 1,301
HAha I came on this thread, expecting to find creative recipes people have used with apples...I was about to share my curried apple soup recipe LMAO. Well THAT wouldnt make much sense
I do love my ipod tho! :D Best mp3 player ever.

Check out my photography page!
www.ajkphotography.deviantart.com
BeautifulBetta is offline  
post #127 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 04:05 PM
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
Posts: 27,607
ROFl! Not that kind of apple. You can share your recipe in our recipe sticky, if you want.
dramaqueen is offline  
post #128 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 08:30 PM
Member
 
fishman12's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: ........
Posts: 1,661
DQ. You know nothing about technology. Shoo. Shoo. Go on. Shoo.


please.

RIP Russell
RIP Quicksilver
RIP Dominic

RIP 4 cories, 23 Ghost Shrimp, and a snail
fishman12 is offline  
post #129 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 11:20 PM
Member
 
copperarabian's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: California
Posts: 1,949
I'm always slightly jealous of my mom's friend because her husband work's for apple and they always get to test out the new items, or get free stuff lol

Elrohir the plakat

Galah cockatoo & African Grey
copperarabian is offline  
post #130 of 140 (permalink) Old 12-06-2011, 11:35 PM
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
Posts: 27,607
Cool! You're right, Fishman, I don't know much about technology. lol I know that I'm going to get me a Kindle Fire. lol
dramaqueen is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Betta Fish and Betta Fish Care forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome