Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > The Lounge
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 03-17-2013, 01:39 PM   #4111 
ebettalover963
Member
 
ebettalover963's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: NE Nebraska
Quote:
Originally Posted by Bombalurina View Post
I think it would be really interesting to find out the ages of everybody on the forum and figure out the average/mean/total/upper/lower ages. :)
OMG math knock it off!!!!!!!!!!!!!!!!! now my brain hurts
ebettalover963 is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2013, 02:03 PM   #4112 
Kiara1125
Member
 
Kiara1125's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Arcadia, FL
1D ...? That confused me more then the math did. xD
Kiara1125 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2013, 06:41 PM   #4113 
Bombalurina
Member
 
Bombalurina's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Australia
One Direction, right? See? I'm still hip. :p
Bombalurina is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2013, 06:48 PM   #4114 
Crowntails
Member
 
Crowntails's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Connecticut
I'm in love with One Direction ...... obsessed you might say. But I don't care haha!
Crowntails is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2013, 06:49 PM   #4115 
GoodMorning
Member
 
GoodMorning's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: USA
Quote:
Originally Posted by dramaqueen View Post
Actually my teenage years sucked.
do explain. :O
GoodMorning is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2013, 06:56 PM   #4116 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
I hated school, I had crappy teachers and I got bullied. Going to 3 different schools in my last 6 years of school didn't help, either.
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 03-19-2013, 01:18 AM   #4117 
Kiara1125
Member
 
Kiara1125's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Arcadia, FL
Quote:
Originally Posted by dramaqueen View Post
I hated school, I had crappy teachers and I got bullied. Going to 3 different schools in my last 6 years of school didn't help, either.
I feel ya. :(

I'm not too crazy about One Direction. Instead, I like Three Days Grace, Evanescence, Linkin Park, and Avenged Sevenfold.
Kiara1125 is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2013, 01:05 PM   #4118 
blu the betta
Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: Yakima,Washington
one direction? im having a good time in school. my teachers are nice and i kinda like school. i get bullied once in a while... but since im like the smallest one everybody is watching out for me. i have body guards yo! peace out!
blu the betta is offline   Reply With Quote
Old 03-23-2013, 11:40 PM   #4119 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
I had a bodyguard once. Lol When I was 10 years old living in Germany this kid who lived in my building would always take up for me. Anyone who wanted to mess with me would have to go through him first. Lol
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2013, 08:38 AM   #4120 
betta lover1507
Member
 
betta lover1507's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: IL, Chicago
Quote:
Originally Posted by Kiara1125 View Post
I feel ya. :(

I'm not too crazy about One Direction. Instead, I like Three Days Grace, Evanescence, Linkin Park, and Avenged Sevenfold.
i would totally hug you LOL xD i love Three Days Grace
I prefer metal like KoRn, Disturbed and what not 'cause i'm a freak haha
betta lover1507 is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
ಠ_ಠ dat face, +1 to niall :d, bloo was here, dobby likes socks, dolphins!, dq is the best mod, dq tags are lies, draco likes pliers, ewe i feel like a walrus, feed me, fishman is back!, guinea pig, harry's hair is pillow, i hate haters, i know where you live..., i like teenagers!, i like trains!, i love harry styles, lol. somebody likes me., neil is nice. :), niall horan is awesome!, niall is my husband!!!!, nutella, splee, whale

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The New Lounge! :) aunt kymmie The Lounge 3 05-26-2010 08:33 PM


All times are GMT -5. The time now is 09:59 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.