Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > The Lounge
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-28-2011, 09:06 PM   #591 
TheCrysCat
Member
 
TheCrysCat's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
SK's a really good author, although he tends to go on and on and on about some things.
TheCrysCat is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:08 PM   #592 
Ethan
Member
 
Ethan's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Quote:
Originally Posted by Neil D View Post
@thecryscat

It's the name of a biblical prophet and the name of a guy in a book we are reading in class: Spite Fences. Good book. I recommend it, but its a tad mature, but hey, this is the teen thread
Dude if you thinks that is for kids mine and your age +.........then you totally don't wanna know about the games I've played and the books and true stories I have read.
Ethan is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:09 PM   #593 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
No, we don't want to know. lol
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:10 PM   #594 
Ethan
Member
 
Ethan's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Quote:
Originally Posted by dramaqueen View Post
No, we don't want to know. lol
OMG lol I know I wouldn't post that or p.m. that stuff.
Ethan is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:11 PM   #595 
TheCrysCat
Member
 
TheCrysCat's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
I can guarantee I've seen worse than you, especially outside of SK. My friend and I used to have "disturbing picture contests" and I went for the big guns.
TheCrysCat is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:12 PM   #596 
Ethan
Member
 
Ethan's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
na..........not really I've seen a lot! Like..........mefrmwememm maybe this isn't the best place to say the stuff lol.
Ethan is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:13 PM   #597 
TheCrysCat
Member
 
TheCrysCat's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
I've seen the depths of internet depravity. I'm not going to go into detail.
TheCrysCat is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:14 PM   #598 
Neil D
Member
 
Neil D's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Hiding from The Mods
Sometimes it's funny to look at the beginning of this thread and see how our convos shifted. Is been Arashi, cryscat, DQ, (now) Ethan, and me throughout this. Haha it's kinda funny. (sorry if I forgot someone...)
Neil D is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:26 PM   #599 
Ethan
Member
 
Ethan's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Neil D:Very true it's pretty kwl how only a few of us post in this thread often

Thecrysryscat: I've still have seen more then you ........internet depravity is on the bottom.
Ethan is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2011, 09:32 PM   #600 
TheCrysCat
Member
 
TheCrysCat's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
I still am older than you, so I've had more time to see disturbing things XD
TheCrysCat is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
ಠ_ಠ dat face, +1 to niall :d, bloo was here, dobby likes socks, dolphins!, dq is the best mod, dq tags are lies, draco likes pliers, ewe i feel like a walrus, feed me, fishman is back!, guinea pig, harry's hair is pillow, i hate haters, i know where you live..., i like teenagers!, i like trains!, i love harry styles, lol. somebody likes me., neil is nice. :), niall horan is awesome!, niall is my husband!!!!, nutella, splee, whale

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
The New Lounge! :) aunt kymmie The Lounge 3 05-26-2010 07:33 PM


All times are GMT -5. The time now is 09:48 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.