Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Journals
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 06-24-2013, 12:51 PM   #51 
Mar
Member
 
Mar's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Alberta, Canada
It was sunny out for a bit

Really craved a popsicle! But my family apparently does not
believe in junk food, or sugar at all.

(Lol just discovered these cute emoticons, so forgive the excess :p }
Mar is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2013, 12:57 PM   #52 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Lol! Np! I love them too!

Yeah we've got fruit around haha
lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Old 06-26-2013, 07:53 PM   #53 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Day 61

Can't believe it, a whole two months as of yesterday!!!!!!!!!

So they've colored up impeccably well and once this video uploads you'll see why I can't take decent pictures of them!!!

So looking back at the previous Day __ entry, you can see that Tony's rays are splitting again at the ends to make 4 rays!!!! I hope he does turn out to be a beautiful CT! I haven't had a CT since I started, poor Gallifrey, he'd be disappointed in me!

So now they've been eating crushed NLS flakes enhanced with garlic and they seem to absolutely love them! So I'm going to stick with that for a while since they're both growing fantastically well!

Here, have some photos! As I said, none of them came out good because they don't sit still! They see me and go effing crazy!

Shows Tony's colors pretty well.


He was hunching his back on purpose, he's not normally like that!


STEEBE! Look at how fantastic his tail is getting!


Can't take photos of him!


Even though it's super blurry, I'm totally convinced he's going to be a CT by this picture!


Camera, y u no take good pictures?!?!


Ha Ha! Win! sorta, it's almost clear!






Tony with flash


Steve with flash


lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Old 06-26-2013, 07:56 PM   #54 
Mar
Member
 
Mar's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: Alberta, Canada
Wow your baby bettas have turned out beautifully!
Keep up the good work.
Mar is offline   Reply With Quote
Old 06-26-2013, 08:14 PM   #55 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Thanks Mar! They aren't even half done with their growing yet! I'm excited to watch them grow up through their lives and go "I grew them! It was all me and some help from bettafish.com" lol
lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 05:58 PM   #56 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
They're gorgeous!
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2013, 11:59 PM   #57 
kvw1988
Member
 
kvw1988's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Michigan
They are so cute! And yeah I know what you mean about having a hard time taking pics, Ash goes nuts when he sees me lol
kvw1988 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 06:08 PM   #58 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Day 63

Okay! More Pics!

Tony was sleeping so I caught him on camera sorta XD I had to shine a light on him so it looks weird, but he was stuffed in all his Java Moss, so cute!




Steve


The boys;


Tony actually looks a bit purpley because he's blue bodied, red fins and he's actually got black or he's getting see through at the edges or maybe he's actually becoming a CT! Soryr if I don't make sense, trying to watch TV and write at the same time haha, doesn't work well XD


Cute little flare!!


TAIL! Maybe a Combtail?






Boys:












Look at that finnage!!!


I'll be back with more pictures from today when I actually used a good light XD
lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2013, 06:13 PM   #59 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Day 65

Okay these pictures were from today!

They were flaring at each other, so cute!!!!




Steve being a grump haha






Best picture I've gotten of Steve!


lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2013, 10:36 AM   #60 
lilnaugrim
Reference Team
 
lilnaugrim's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Rhode Island
Day 75

Holy mackerel! How time flies!!!

So! Lots to talk about, sort of lol

Last week I ended up getting two 'Japonica' shrimp for the babies since I had stuffed a bunch of Java moss in there which I intend on actually using for something at some point lol but for now, it's just floating in their 5.5 ^_^ so I acclimated the two Amano's and released after a while, the one on Steve's side freaked out like you wouldn't believe while the one on Tony's side happily went straight for the Java moss and instantly started to clean up any debris/leftover flakes/algae which I was happy about! I also found a tiny Ramshorn snail that came with it so I acclimated him too and threw him on Tony's side!

Here's the one from Steve's side:

Unfortunately....he's dead now I have no idea where he went since the tank is completely covered so I can only assume that either Steve harrassed him to death and he's in the filter now or he jumped the fence and the other shrimp ate him or something but I really don't know! There's no shell or nothing but I'm really not too worried, the one on Tony's side is still alive and well.

Tony's shrimp:


The Ramshorn:


The Ramshorn and the Shrimp:


And the Ramshorn died too >.< I found him dead or rather, completely missing from it's shell yesterday so I assume Tony ate him, the little bugger >.> So I can't have snails either, yay..../sarcasm.

So anyway, I got new lights for the 5.5!! Woohoo! Better pictures now, yay!!! I got a 10W CFL with 6,500K yay plants will grow better too!!

So here's the tank with the upgrade, be jealous of my obnoxious amount of java moss hahaha


So here's a dump of Steve, look at his beautiful fins!!




Cute little ventral's and pectorals!




Pretty blue


He's really such a cutie ^_^




Look at that iridescence shine!


Tony wasn't havin' any of his bull either XD






I'm pretty sure that Tony was PMS'ing yesterday because he would not flare and he did not want to see Steve whatsoever, he just seemed very grumpy all around and so I couldn't get many good pictures of him :-/

This one shows off his colors best:


I thought this picture was just the cutest ever! He looks like a mini Heat Miser here XD


Okay so he's not CT but he's not VT either...his ray's branch four times so far so I really have no idea, I guess then, he'd just be a DeT unless he ends up being a Combtail!




And that's all I have for you today folks! Enjoy the day!
lilnaugrim is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
My Petco Babies JBonez423 Journals 10 03-25-2013 08:06 AM
My PetCo babies Hail0788 Betta Fish Care 3 03-23-2013 10:20 PM
new petco babies! :0 shoelace Betta Pictures 11 02-04-2013 08:14 PM
Petco Babies: Any problems when adults? meiperfectneina19 Betta Chat 20 11-21-2012 09:18 PM
Petco babies buddhauser Betta Pictures 23 08-25-2012 09:29 PM


All times are GMT -5. The time now is 03:13 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.