Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Betta Chat
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-08-2010, 03:11 PM   #1 
beat2020
Member
 
beat2020's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Mexico
How did you stumble upon bettafish.com?

And why did you join?
Here's mine
Before I ever got a fish I wanted to join a fish forum to get more information. I joined another forum but when I tried to click it on google I accidently clicked on the bettafish.com website. I bookmarked the page just in case I got a betta fish. Then I did get a betta (Ruby) and I remembered the site so I joined because I had a question about bubblenests ( Yes my female blew a nest haha)
How about you?
beat2020 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 03:15 PM   #2 
mysquishy
Member
 
mysquishy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Oregon
I had got my first betta Terence and I was wanting more info on bettas. I realized after I joined that I had him in a bowl WAY too small. He was in that small bowl for only one day. So I am very happy I joined and got the right info.... and now I am addicted. LOL
mysquishy is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 03:34 PM   #3 
beat2020
Member
 
beat2020's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Mexico
Quote:
Originally Posted by mysquishy View Post
I had got my first betta Terence and I was wanting more info on bettas. I realized after I joined that I had him in a bowl WAY too small. He was in that small bowl for only one day. So I am very happy I joined and got the right info.... and now I am addicted. LOL
Haha thats what I've been thinking if I hadn't joined this site I would only have Ruby haha but Now I have 3.
beat2020 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 04:56 PM   #4 
Jayy
Member
 
Jayy's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Palm bay, FL
years ago i googled bettas and after a few more years of keeping fish and having a couple questions i remembered this site and begged my sister to help me join
Jayy is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 05:26 PM   #5 
doggyhog
Member
 
doggyhog's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: In the middle of no where (PA)
I was bored and I typed bettafish.com into the search bar. LOL and this site popped up on my screen! Then I started looking around and then joined!
doggyhog is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 05:32 PM   #6 
Neelie
Member
 
Neelie's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: west ireland
ill be totally honest
...


...


i dont remember.... just ended up here loving ever post and thread lol
Neelie is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 05:38 PM   #7 
Jooleeah
New Member
 
Jooleeah's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oshawa, Ontario
I hadent had a fish in about seven years and i wanted one really bad. I was going to get a goldfish but i had goldfish my entire life and i wanted something new, so i got a betta. i wanted to know a little more about him so i googled betta fish and yeah, here i am :)
Jooleeah is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 06:11 PM   #8 
vaygirl
Member
 
vaygirl's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Middlesex County, NJ
I was looking for advice with my new betta. I used to be a really, really bad fish Mommy when I was younger and not dedicated enough. My fish tanks looked like swamps. So I wanted to learn the right way to do things. Everyone here was so nice and passionate about fish, I never wanted to leave. :D
vaygirl is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 06:14 PM   #9 
bloo97
Member
 
bloo97's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Georgia, CSA ;)
Cool

Google! Hahaha....
Thanks to you guys I have Dragon!


I have got to stop saying "y'all"

Last edited by bloo97; 05-08-2010 at 06:16 PM. Reason: I felt like it
bloo97 is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2010, 06:40 PM   #10 
rlw
New Member
 
rlw's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Texas
I needed something to fill the emptiness in my heart after my 155lb. Sarplaninatz named Logan died from cancer last year. I didn't want another dog...I needed something completely different...and now I have 17 bettas.
Attached Images
 
rlw is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Help!! Sick bettafish!!! fanditsin Betta Fish Diseases and Emergencies 13 04-14-2009 10:02 AM
my male bettafish daddychulo08 Betta Fish Care 6 12-31-2007 12:50 AM


All times are GMT -5. The time now is 03:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.