Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Betta Fish Bowls, Habitats, and Accessories
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-20-2010, 04:00 PM   #21 
vaygirl
Member
 
vaygirl's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Middlesex County, NJ
I love his tail! He's very, very perty and so is she! :D
vaygirl is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2010, 04:02 PM   #22 
rachel1811
New Member
 
rachel1811's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Hampshire UK
What about sorbet? or sherbert? dunno how to spell that tho lol

Rx
rachel1811 is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2010, 04:02 PM   #23 
Welsh
Member
 
Welsh's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: South Wales, UK
Aww thanks vaygirl =) still can't think of any names though, was thinking Tiny for the female since the others are like sharks next to her haha
Welsh is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2010, 05:22 PM   #24 
darkangel216
Member
 
darkangel216's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Such pretty fishies! :D
darkangel216 is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2010, 05:32 PM   #25 
Welsh
Member
 
Welsh's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: South Wales, UK
I like the name suggestions rachel, sorbet kinda sticks although it makes me wanna eat him and im a vegetarian, so its not good :P unless someone comes up with a better name I think Sorbet might be a winner xD
Welsh is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2010, 11:26 PM   #26 
cmndrJOE
New Member
 
Join Date: May 2010
Location: Clovis, CA
Call him Stash... cuz he's got a mustache lol.
cmndrJOE is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2010, 05:38 AM   #27 
Welsh
Member
 
Welsh's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: South Wales, UK
I've gone for Rachel's suggestion Sorbet since he looks like Raspberry sorbet :p haha and as soon as she said it, it stuck lol
Welsh is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2010, 07:29 AM   #28 
rachel1811
New Member
 
rachel1811's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Hampshire UK
yay!!! Go me!!! lol i actually logged on to share another 1.....glace. Dunno how to do the little accent thingy tho

But Sorbet is great

Rx
rachel1811 is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2010, 02:05 PM   #29 
Welsh
Member
 
Welsh's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: South Wales, UK
As soon as you said Sorbet I looked at him and fell in love with it, so nothing will compare now lol. Thank you =)
Welsh is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2010, 04:21 PM   #30 
mysquishy
Member
 
mysquishy's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Oregon
WOW I love them. Beautiful!
mysquishy is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 08:17 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.