Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Betta Fish Care
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 06-06-2011, 10:10 PM   #1491 
bettafish15
Member
 
bettafish15's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: British Columbia, Canada
Yup, that's what I'd do.
bettafish15 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 10:21 PM   #1492 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Just remember to shake well each time!
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 10:22 PM   #1493 
Neil D
Member
 
Neil D's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: Hiding from The Mods
Does it disolve?
Neil D is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 10:24 PM   #1494 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Once it does, it does. Put a full tsp into the gallon and some (but not all) of the water youre gonna add, then shake shake shake.

Then, shake shake shake! :p

Itll dissolve.

When you fill it back up all the way (the gallon), you should be good.

When you use it the next time, a gentile shake should make sure its evenly redistributed.
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:24 PM   #1495 
bahamut285
Member
 
bahamut285's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Quote:
Originally Posted by bettafish15 View Post
^ What PewPewPeewwww said XD
*whispers unsuspectingly* CALL HER P3 :V

Query: Procedure for swapping fish from each other's tanks? Lin seems to swim around a lot in her 2.5 meanwhile HongBo thinks he's a submarine and only scoots around when he sees something interesting in his 5 Gal. Should I switch them? I feel kind of bad that Lin has to swim around in such a teeny tank when she's more active than HongBo is...also I think she's a tad larger than he is.

Last edited by bahamut285; 06-06-2011 at 11:32 PM.
bahamut285 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:34 PM   #1496 
bettafish15
Member
 
bettafish15's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: British Columbia, Canada
I'd switch them. See how they react :)

*whispers back* BUT I WAS MAKING PEW SOUNDS IN MY HEAD so it was pew pew pew PEEEEEWWWWWWWW~ and stuff. XD
bettafish15 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:43 PM   #1497 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Usually when I think it, its a pchew pchew pchew, like a photon laz0r XD hahah! Its an awful username. I either smell (Pew) or Im some sorta math problem (Pew3/Pew^3) or Im constantly doing that noise in my head X'D <3

And yeah, do a full water change (if uncycled, or at least in the 2.5) and swap them. If they seem ok, then woop!
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:44 PM   #1498 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Quote:
Originally Posted by bettafish15 View Post
^ What PewPewPeewwww said XD
I didnt even see this initially, omg LOLOLOLOL
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:44 PM   #1499 
bettafish15
Member
 
bettafish15's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: British Columbia, Canada
WOOP WOOP! lol idk. What PEEEEWWWWW said. :D I was gonna say do a waterchange, but I forgot 'cause my kittens distracted me with cuddles /legitimate excuse
bettafish15 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 11:46 PM   #1500 
bettafish15
Member
 
bettafish15's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: British Columbia, Canada
Quote:
Originally Posted by PewPewPew View Post
I didnt even see this initially, omg LOLOLOLOL
bettafish15 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Quick Question CodeRed Betta Fish Care 10 07-30-2009 03:23 PM
Quick question. IonBaller07 Betta Fish Care 21 06-21-2009 05:00 AM


All times are GMT -5. The time now is 01:03 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.