Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > The Lounge
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 09-17-2010, 04:32 PM   #561 
bloo97
Member
 
bloo97's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Georgia, CSA ;)
Anti Rant: YAY! MY FAV SONG IS ON!!!
bloo97 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 04:47 PM   #562 
CodeRed
Member
 
CodeRed's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: USofA
OH. And that chick from photography asked me why I was so mean, LOL. She was asking questions about my drawing, and her tone of voice told me that she was going to insult them, so I kept my answers curt. "What is that?" "A a doodle." "What of?" "A wolf." "Why're you so mean?" "Whhaat?" "I mean, seriously, I'm about to go off on you." "I don't care. -shrug-" I seriously said that. Right now, I honestly don't care WHAT she says. Every day she insults me, so right now I'm pretty much immune to it, LOL. I think she was just mad that she wasn't getting to me today ^_^ But I'll post pictures of the drawing later, lol. I'm pretty gosh-darned proud of them!!
CodeRed is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 04:53 PM   #563 
metalbetta
Member
 
metalbetta's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Lincoln, NE
Drama sucks. But think of it this way. After high school, you'll never see that drama queen again (no offense to DQ lol) and this huge mountain will be nothing but a molehill. :)
metalbetta is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 05:07 PM   #564 
CodeRed
Member
 
CodeRed's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: USofA
Hmm. I think I should clarify, I realize that you guys don't know who said what, LOL

"What is that?" -Her
"A a doodle."- Me
"What of?" -Her
"A wolf." -Me
"Why're you so mean?" -Her
"Whhaat?" -Me
"I mean, seriously, I'm about to go off on you." -Her
"I don't care. -shrug-" -Me
CodeRed is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 05:14 PM   #565 
weluvbettas
Member
 
weluvbettas's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: England!;)
This girl sounds like a complete jerk who just wants to ruin your life because she has nothing better to do!
weluvbettas is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 07:24 PM   #566 
vaygirl
Member
 
vaygirl's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Middlesex County, NJ
You did the right thing Code. They always look for those who care. Just keep up the "I don't care what you say/think/do" routine and she'll lose interest.
vaygirl is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 07:30 PM   #567 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
No offense taken, MetalBetta. lol
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 08:58 PM   #568 
JKfish
Member
 
JKfish's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Georgia
CR: Girls like that are horrible, and dealing with them is a pain the the butt. :P I had a girl like that in all of my classes. She made my life living heck for almost a year straight.

Rant: My drawing skills have completely disappeared over the past two months. It's like I woke up one day, and my hands decided to boycott all attempts at drawing. All my pictures are back to looking like they did two years ago :/ My horses are crap, my wolves are barely more than scribbles, and everything else is horrible. Plus, I'm stuck til 11:30 (I technically should be doing work right now :P) doing homework each night, so I rarely have time to practice drawing any more.
JKfish is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 09:05 PM   #569 
BettaGirl290
Member
 
BettaGirl290's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Snohomish and Shorline Washington
i have a two rants, one for today and one for yesterday. well, my grandma DUMPED my fish tank out.(because of a little bit of dead fry.) :( she did remove Ritotini BTW. TODAY she hung up a net for my stuff and i said, "i want it ova meh bed!" and she said, "no have it ova here." RIGHT ABOVE MY NORMAL FISH TANK!!!!!!!! and i said, "IT WILL CRUSH MY FISH IF ANYTHING FALLS OUT!!!!!!" and shes like, "we can always get a new fish." and was like, "NOOOOOOOOO! YOU CAN NOT REPLACE FIONA!"
BettaGirl290 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2010, 09:05 PM   #570 
metalbetta
Member
 
metalbetta's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Lincoln, NE
Best thing to do is not let it get to you, ignore it, and she'll find someone else to annoy. You seem to be doing an awesome job of it so far!
metalbetta is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
bettathanyou

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rant! Alexanderismylife Betta Chat 7 07-01-2010 02:17 PM
Rant CodeRed The Lounge 15 06-15-2010 08:17 PM
OMG I can't take this anymore *A Rant* Zenandra The Lounge 4 06-11-2010 04:47 PM
Arg! (A rant) vaygirl The Lounge 7 06-09-2010 08:24 PM


All times are GMT -5. The time now is 08:14 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.