Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > The Lounge
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 08-06-2011, 11:20 PM   #7411 
1fish2fish
Member
 
1fish2fish's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Savannah, GA
Rant... well sorta:

I feel like a complete and total dork for wanting to go see the Glee movie :( but I REALLY want to see it. But I feel like such a dork I think I would actually feel ashamed to pay $7 for it. But I want to see it! *caught between a rock and karaoke awesomeness*
1fish2fish is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:22 PM   #7412 
bahamut285
Member
 
bahamut285's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Don't be ashamed of something you love
bahamut285 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:24 PM   #7413 
dragonflie
Member
 
dragonflie's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Quote:
Originally Posted by 1fish2fish View Post
Rant... well sorta:

I feel like a complete and total dork for wanting to go see the Glee movie :( but I REALLY want to see it. But I feel like such a dork I think I would actually feel ashamed to pay $7 for it. But I want to see it! *caught between a rock and karaoke awesomeness*
Hey I'm 35 years old and I want to see the smurf movie. Don't feel bad.
dragonflie is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:27 PM   #7414 
1fish2fish
Member
 
1fish2fish's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Savannah, GA
Well I want to see the smurf movie too!
1fish2fish is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:31 PM   #7415 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
I get friend requests all the time. Everyone wants to be friends with the moderators. lol
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:42 PM   #7416 
bettafreak33
New Member
 
bettafreak33's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Near Dallas
Quote:
Originally Posted by dramaqueen View Post
I get friend requests all the time. Everyone wants to be friends with the moderators. lol
Hmmmm....I wonder why?XDlol.But I can see why people would want to be friends with you DQ.
bettafreak33 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:42 PM   #7417 
vaygirl
Member
 
vaygirl's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Middlesex County, NJ
Go see it Jackie!! You'll have fun!
vaygirl is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:42 PM   #7418 
bahamut285
Member
 
bahamut285's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
*adds DQ indiscreetly*
bahamut285 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:44 PM   #7419 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
Quote:
Originally Posted by bettafreak33 View Post
Hmmmm....I wonder why?XDlol.But I can see why people would want to be friends with you DQ.
Thank you. lol I even get requests from people who first join and haven't yet posted. lol
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2011, 11:44 PM   #7420 
1fish2fish
Member
 
1fish2fish's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Savannah, GA
I think a lot of people think if they're "in" with the Mods that they are "in" with the "in-crowd". On some forums that's kinda true but here not so much. There are some of us who've been around for a while and are friends but that doesn't mean DQ won't bend us over her knee if we do something bad!
1fish2fish is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
bettathanyou

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rant! Alexanderismylife Betta Chat 7 07-01-2010 03:17 PM
Rant CodeRed The Lounge 15 06-15-2010 09:17 PM
OMG I can't take this anymore *A Rant* Zenandra The Lounge 4 06-11-2010 05:47 PM
Arg! (A rant) vaygirl The Lounge 7 06-09-2010 09:24 PM


All times are GMT -5. The time now is 12:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.