Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > The Lounge
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 11-20-2011, 07:14 PM   #4811 
pianoxlove64
New Member
 
pianoxlove64's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
YEP!!!!!!!! GO CHARGERS!!!!!!! but they lost :P pah
TNP is so excited for thanksgiving
pianoxlove64 is offline   Reply With Quote
Old 11-20-2011, 07:30 PM   #4812 
Betta Slave
Member
 
Betta Slave's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Canada, eh?
Already passed in Canada :P

TNP just came from band practice.
Betta Slave is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2011, 10:30 AM   #4813 
NflLover101
New Member
 
NflLover101's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow :)
Quote:
Originally Posted by TielBird101 View Post
No. ::)

TNP wishes they could move to another state. XP
Clara ! U are so obessed with me aren't u ? No wait, I already know that answer. U would say" Yes big sis, I am or Yes, Rebecca I am" *shakes head I don't know what made u become SO obessed with me lately* rofl
NflLover101 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2011, 06:52 PM   #4814 
PiscisAmor
Member
 
PiscisAmor's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: On planet Earth
Just had band practice for our Holiday Cabaret. My first performance on euphonium! YAY!

TNP has a three-legged pet
PiscisAmor is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2011, 06:12 PM   #4815 
TielBird101
Member
 
TielBird101's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: In a land of Sunshine, Lollipops, and rainbows XD
Quote:
Originally Posted by NflLover101 View Post
Clara ! U are so obessed with me aren't u ? No wait, I already know that answer. U would say" Yes big sis, I am or Yes, Rebecca I am" *shakes head I don't know what made u become SO obessed with me lately* rofl
ROFL! XD Probably cuz I need a big sis. ::)
TielBird101 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2011, 06:13 PM   #4816 
TielBird101
Member
 
TielBird101's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: In a land of Sunshine, Lollipops, and rainbows XD
Quote:
Originally Posted by NflLover101 View Post
Clara ! U are so obessed with me aren't u ? No wait, I already know that answer. U would say" Yes big sis, I am or Yes, Rebecca I am" *shakes head I don't know what made u become SO obessed with me lately* rofl
ROFL! XD Probably cuz I need a big sis. ::)



Nope no 3 legged pets here.

TNP has a duck.
TielBird101 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2011, 07:44 PM   #4817 
Betta Slave
Member
 
Betta Slave's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Canada, eh?
Nope... not big on birds... but ducks are cute. :P

TNP is waiting for a text >.>
Betta Slave is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2011, 08:46 PM   #4818 
NflLover101
New Member
 
NflLover101's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow :)
Quote:
Originally Posted by TielBird101 View Post
ROFL! XD Probably cuz I need a big sis. ::)
Clara ! shesh, I never though in my WILDEST dreams,that when i answered your vm bout that u thought Landon was on your Breyer tin, i would be called big sis and calling someone lil sis through the comp !
Shesh clara, what is with u (besides that u need a big sis) ?
NflLover101 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2011, 08:47 PM   #4819 
NflLover101
New Member
 
NflLover101's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Somewhere over the rainbow :)
Nope
TNP has a BFFL.
NflLover101 is offline   Reply With Quote
Old 11-23-2011, 12:59 PM   #4820 
TielBird101
Member
 
TielBird101's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: In a land of Sunshine, Lollipops, and rainbows XD
YES!!!! XD

TNP likes watching Michael Landon.
TielBird101 is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
be original!, dolphin-horses, eeeviilllll, fishman, fishman is cool, i <3 harassing mo!, i like the hunger games, i love one direction!, i was attacked here!, i'm back!!!!, i'm hungry, i'm sexy and i know it, i'm the craziest here!, maisy's curse, mo eatsed becky, no i'm most crazy!, omg you're all nuts, pog says hi!, sena is amazing, shakira, shakira's hips don't lie, teeney has a tag now :), the crazy one was here!, zac brown band rules

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Am i a good person for doing this? Bettabubble3 Betta Fish Care 3 10-12-2010 08:51 PM
Am I a bad person? Sicklidae The Lounge 11 07-30-2010 09:44 PM


All times are GMT -5. The time now is 11:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.