Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Betta Fish Bowls, Habitats, and Accessories
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-29-2011, 10:53 PM   #1 
peachesxo
Member
 
peachesxo's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Canada
aweee, sumo.

while rearranging sumos tank for the hundreth millionth time in past 3 days, a piece of fake plant that was attatched to one of his rock caverns fell off.
instead of taking it out i just left it floating in the water.
anyways, he's obsessed with it and keeps nibbling at the end that swimming around and over it and laying on it.
soooo cute.

i need to get him actual floating plants!!!!!!
peachesxo is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2011, 10:56 PM   #2 
HayrideHaunter
Member
 
HayrideHaunter's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
ahhhhhhhh thats adorable *squee* ^-^
HayrideHaunter is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2011, 11:11 PM   #3 
bloo97
Member
 
bloo97's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Georgia, CSA ;)
Wink

Pics! lol
bloo97 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2011, 11:12 PM   #4 
peachesxo
Member
 
peachesxo's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Canada
Quote:
Originally Posted by HayrideHaunter View Post
ahhhhhhhh thats adorable *squee* ^-^
:)

i just had a stroke of genius and moved one of my short anubias to the top of his rock cave thing so now the leaves all just touch the surface or are just under it and he is laying on them!!
yes finally a place for him to sleep that isnt behind the filter/heater :D
peachesxo is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 12:00 AM   #5 
Lordsameth
Member
 
Lordsameth's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
OMG Biscotti does that too when anything floats in his tank, he LOVES it. I need pics of Sumo now, doitdoitdoit
Lordsameth is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 12:12 AM   #6 
peachesxo
Member
 
peachesxo's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Canada
Quote:
Originally Posted by Lordsameth View Post
OMG Biscotti does that too when anything floats in his tank, he LOVES it. I need pics of Sumo now, doitdoitdoit
I took come on my awful old cellphone and i am TRYING to get them onto the net but apparently something on hotmail is being "upgraded" so i can't get into my e-mail account!!
Once i can get on to get them i will put them up!!

He looooves it, putting the anubia up on top of his cave was the best thing ever, he's blowing bubblenests everywhere now and laying on the leaves he loves it. I walked back into my room to check on him and he had wedged himself into the little "broken jug" clay ornament i have the anubias tied to... he ran off before i could get a pic of that though :(
So cute i'm gonna die. hahaha
peachesxo is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 12:25 AM   #7 
peachesxo
Member
 
peachesxo's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Canada





peachesxo is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 01:36 AM   #8 
Lordsameth
Member
 
Lordsameth's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Soooooo cute *squeees* one of the cutest Betta I've ever seen!
Lordsameth is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 02:58 AM   #9 
peachesxo
Member
 
peachesxo's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Canada
Quote:
Originally Posted by Lordsameth View Post
Soooooo cute *squeees* one of the cutest Betta I've ever seen!
Aweee, thx. He is adorable and his mouth never fully closes haha, he does the cutest stuff
peachesxo is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2011, 10:52 AM   #10 
HayrideHaunter
Member
 
HayrideHaunter's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
3rd and 4th pics:...he looks so COMFY!!! HAHA!
HayrideHaunter is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:08 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.