Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Betta Pictures
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 03-18-2011, 05:50 PM   #1 
1fish2fish
Member
 
1fish2fish's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Savannah, GA
My New lil Man and a surprise!

A couple weeks ago I saw this cute little male posted by Martinismommy on aquabid. I tried to resist getting him since I have a lot of fish already but I couldn't quit thinking about him. No won bid on him so I put in a bid and one :) In his box was also a surprise male.. a gorgeous yellow mustard gas which is a color I absolutely love but have never had before.

First off the multi boy. "Joe Strummer"... cuz this fish is gonna be a rockstar when he grows up.








Without the flash his green scales are more an electric blue. VERRRY neat coloring.

Here's the surprise boy. No name as of yet. I'm considering letting my Mom keep him... she loves his color and wont quit talking about him. We'll see if I can let him go






The flash makes him blue but he's actually lavender in natural light.
1fish2fish is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:08 PM   #2 
beat2020
Member
 
beat2020's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Mexico
Stunning! I love that first male! :)
beat2020 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:13 PM   #3 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Haha, rockstar fish, yeah yeah yeahhh ~

Theyre good lookin' fish, that's for sure. I love them both. She breeds great fish!

I know its gonna sound weird, but has anyone else noticed that Martinismommy's fish have cuter than usual faces? ;D Theyre sweet looking, perhaps a bit less "grumpy" looking than usual? Hee hee <3
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:16 PM   #4 
MrVampire181
Member
 
MrVampire181's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Colorado
They do have a look to them that's kinda sweet lookin haha.
MrVampire181 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:17 PM   #5 
PewPewPew
Member
 
Join Date: Nov 2010
Almost puppy-ish. Martinismommy's bettas with cute puppydog faces! ;D
PewPewPew is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:51 PM   #6 
Goomba3
Member
 
Goomba3's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Wisconsin
The first one's coloring reminds me of a kiwi!
Goomba3 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 06:54 PM   #7 
Sweeda88
Member
 
Sweeda88's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Minnesota, USA
I LOVE the second one's face! The slightly open mouth is adorable!
Sweeda88 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 07:03 PM   #8 
vilmarisv
Member
 
vilmarisv's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Seattle, WA
What a pair of cuties! The multi is going to be drop dead gorgeous when he fins out... and they grow FAST!
LOVE the MG!! These surprise kids are awesome! I have to show off mine :D
And yes, Karen's fish have irresistable faces... it's very hard for me to resist them LOL!
vilmarisv is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 08:43 PM   #9 
dramaqueen
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Central Texas
They're absolutely gorgeous!!!
dramaqueen is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2011, 09:11 PM   #10 
1fish2fish
Member
 
1fish2fish's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Savannah, GA
Quote:
Originally Posted by 1fish2fish View Post
A couple weeks ago I saw this cute little male posted by Martinismommy on aquabid. I tried to resist getting him since I have a lot of fish already but I couldn't quit thinking about him. No won bid on him so I put in a bid and one :) In his box was also a surprise male.. a gorgeous yellow mustard gas which is a color I absolutely love but have never had before.
OMG.. for real??? Can y'all tell how tired I am today that I can't even get my words straight LOL

Thanks for all the compliments. I'm really happy with these boys.. especially Joe Strummer... definitely not a hint of buyers remorse with him. I can't wait until he's finished growing :) Who knows.. maybe I'll find a pretty girlfriend for him at the FCB show.
1fish2fish is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Surprise at my LPS!!! bamsuddenimpact Betta Fish Compatibility 2 02-13-2011 10:37 AM
My surprise mysquishy Betta Pictures 9 09-06-2010 12:09 AM
Surprise, surprise CodeRed Betta Fish Care 7 10-16-2009 02:32 PM


All times are GMT -5. The time now is 03:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.