Betta Fish Care  
Go Back   Betta Fish and Betta Fish Care > Breeding Betta Fish
Check out the eBook Betta Fish Care Made Easy
betta fish
Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-08-2012, 03:08 AM   #561 
bettalover2033
Member
 
bettalover2033's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: New York
I also agree that skyline might just be your best. Though I KNOW I'm biased towards HMPKs.

The best way to start breeding is through nice high quality fish. I personally never used quality fish and that was my mistake, but definitely am making up for it.
bettalover2033 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 12:04 PM   #562 
BeautifulBetta
Member
 
BeautifulBetta's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: BC
For sure, my next spawn will be better. This spawn was kind of a 'trial run', basically to see if I could do it successfully. Well boy oh boy did I get tossed into the fray lmao. Over 200 bloody fry xD Sheesh. At least i've made it this far! :)

I ordered bags last night too, so those should be here in the next week or so!
BeautifulBetta is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 12:19 PM   #563 
JBosley
Member
 
JBosley's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Ontario, Canada
Quote:
Originally Posted by BeautifulBetta View Post
For sure, my next spawn will be better. This spawn was kind of a 'trial run', basically to see if I could do it successfully. Well boy oh boy did I get tossed into the fray lmao. Over 200 bloody fry xD Sheesh. At least i've made it this far! :)

I ordered bags last night too, so those should be here in the next week or so!
Omg yay! I am so excited. Getting my 15 gallon next weekend for my boys! Will have space soon for a pretty little female
JBosley is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 12:24 PM   #564 
betta lover1507
Member
 
betta lover1507's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: IL, Chicago
i want a male, haha
why do you have to live in canada?!?! lol
betta lover1507 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 12:35 PM   #565 
BeautifulBetta
Member
 
BeautifulBetta's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: BC
Hurraaaaay!! :D I have a couple here that I know are females so when they get a bit bigger, I'll post a couple pics. I'm actually working on a small website for them, so I'll post it when its done :)

health care and pet polar bears. Our igloos are pretty awesome too ;) LMFAO! Just kidding! xD
BeautifulBetta is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 12:57 PM   #566 
betta lover1507
Member
 
betta lover1507's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: IL, Chicago
you could be like darkmoon, she/he sells him/her betta's here, on AB, and on her/him website
betta lover1507 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 01:09 PM   #567 
JBosley
Member
 
JBosley's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Ontario, Canada
Ohh I love pictures!

Haha Im all pro polar bears as pets Yay for health care! Go Canada go!!!

So we taught my Cricket man THE cutest trick ever, he sneezes on command when you say tissue
JBosley is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 01:10 PM   #568 
BeautifulBetta
Member
 
BeautifulBetta's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: BC
HAhahaha! Omg cricket is ridiculously adorable :D

Thats very true BL1507, I never actually thought of putting any on AB. I was always gunna leave that to the pros. lmao. Maybe I'll do that once I ship a few fish and calm down about it :P
BeautifulBetta is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 01:22 PM   #569 
JBosley
Member
 
JBosley's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Ontario, Canada
His next trick is to scratch when we say fleas He REALLY needs to learn stay, which is my own fault for not working on it haha.

I can't wait for you to ship to me Mainly because I've never had a fish shipped to me! It's exciting.
JBosley is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 01:25 PM   #570 
betta lover1507
Member
 
betta lover1507's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: IL, Chicago
k, are you planning to breed again?
betta lover1507 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Multi Spawn - pics! monroe0704 Breeding Betta Fish 47 12-20-2011 10:33 PM
First spawn : Lots of pics animallover4lyfe Breeding Betta Fish 50 11-15-2011 12:14 PM
Spawn log :) pics&updates Smr2892 Breeding Betta Fish 114 09-21-2011 05:35 PM


All times are GMT -5. The time now is 08:13 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.