Betta Fish Forum banner
2,301 - 2,320 of 7,834 Posts
Image
Mijn baby, Arlen. Mijn kat slaagde erin zijn tank om te gooien en hem te doden, maar hij was prachtig en had tonnen pit. Ik zal foto's van mijn nieuwe jongen plaatsen zodra mijn camera klaar is met opladen!

Image

Mijn baby, Arlen. Mijn kat slaagde erin zijn tank om te gooien en hem te doden, maar hij was prachtig en had tonnen pit. Ik zal foto's van mijn nieuwe jongen plaatsen zodra mijn camera klaar is met opladen!
Het spijt me van het verlies van Arien :(
Ik heb ook een kat en houd mijn tanks hoog genoeg zodat ze er niet bij kan. Ik wou dat ik ze lager kon houden, maar ik weet zeker dat ze ermee zou knoeien!

Het spijt me te horen over je kattenincident, maggiegator. Ik wilde al een paar maanden weer vissen, maar ik was bang dat Edwin psycho zou worden op de tanks. Hij is een kat die erg geneigd is om problemen te veroorzaken en graag dingen omver gooit. Tot mijn verbazing zijn de jongens nu al meer dan een week thuis en hij zit bij hun tanks en staart een paar minuten, maar voor het grootste deel is hij totaal onverschillig.

Sorry om te horen over je kattenincident, maggiegator. Ik wilde al een paar maanden weer vissen, maar ik was bang dat Edwin psycho zou worden op de tanks. Hij is een kat die erg vatbaar is voor problemen en graag dingen omver gooit. Tot mijn verbazing zijn de jongens nu al meer dan een week thuis en hij zit bij hun tanks en staart een paar minuten, maar voor het grootste deel is hij totaal onverschillig.
Aww arme vissen. Ik woon met een kat die zo geĂŻnteresseerd is in het water, maar ik heb nog geen visserij van haar gezien (NOG) maar ik ga het risico niet nemen, dus ik heb de mijne op een hogere plek gezet waar ik van mijn vissen zou genieten, maar de kat zou het niet eens durven te beklimmen.

Succes jongens en meiden met jullie katten:/.

-BL2033

Hier zijn mijn drie Dragon HMPK:

Image

Pei Ling, van Petco

Image

Mitch, van Petco

Image

Roland, van Petsmart

2,301 - 2,320 of 7,834 Posts